Четвер, 16.05.2024, 10:06
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Календар
«  Липень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ДРУЗІ САЙТУ
Meteoprog.UA
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
osvita.ua
ART Ukraine
Пошук
Міні-чат
500
Tyzhden.ua
Гороскоп-META
Головна » 2011 » Липень » 8 » «Найкращий спосіб передбачити майбутнє – створити його». Алан Кей
19:15
«Найкращий спосіб передбачити майбутнє – створити його». Алан Кей


Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» та з метою виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.08 2010 р. №1726 – р. "Про підвищення рівня працевлаштування студентів вищих начальних закладів” та наказу Міністра освіти і науки, молоді та спорту України у нашому університеті створено відділ підтримки освітніх ініціатив, професійного розвитку та кар’єри. Головним завданням підрозділу є отримання навиків у наших студентів, випускників для самостійного пошуку перспективної роботи, підвищення їх професійного та кар’єрного зростання шляхом організації додаткового навчання, стажування, побудови індивідуальних планів кар’єрного зростання.

Тобто, кожен студент повинен чітко знати, що ми не шукаємо роботу, а вчимо, як самостійно знайти її. Перша умова кар’єрного успіху – активна особиста позиція.

Таким чином, у першу чергу робота відділу спрямована на мотивованих студентів, які під час навчання в університеті хочуть знати де і на якій посаді вони б хотіли працювати, чим додатково в житті хотіли б займатися. Головна мета діяльності підрозділу полягає у тому, щоб студенти які забажають отримати послуги відділу відчули впевненість в собі, відкрили в собі розуміння того, що куди б їх не закинула доля вони за будь-яких обставин з можуть реалізувати себе. Тобто вони мають отримати для цього відповідні вміння та навики.

Сьогодні для кар’єрного успіху вже мало просто освіти. Жорсткі конкурентні умови на ринку працевлаштування вимагають від сьогоднішнього студента ще під час навчання задуматись про своє професійне майбутнє. І одне із завдань відділу – допомогти кожному студентові, що прагне вдосконалюватись, реалізувати свої кар’єрні цілі. Характерно, що подібні відділи вже працюють в найбільших навчальних закладах України по кілька років і мають непогані результати.

Проте перед тим, як перейти до вирішення головного постійно діючого завдання, потрібно вирішити масу проблем та підготувати матеріально-технічну та ресурсну базу відділу перш ніж презентувати роботу відділу (до речі презентація послуг які надаватиме відділ заплановано на вересень 2011 р.).

Таким чином, розпочали із підготовки документу «Загальна стратегія роботи відділу підтримки освітніх ініціатив, професійного розвитку та кар’єри у 2011 ‒ першій половині 2012 рр.» який буде подано на затвердження ректору, як тільки відбудеться повне укомплектування підрозділу працівниками та волонтерами. Наступним кроком буде формування моделі регіонального молодіжного ринку праці в тріумвіраті університет-молодь-місцева влада. Це потрібно для того, щоб сформувати стратегії формування перспективних робочих місць для молоді в нашому регіоні. Завдання дуже складні. Потрібні фахівці яких в Україні замало, проте нами налагоджено співпраці із командою Українського інституту підприємництва, яка має значні досягнення у цьому напрямі.

Також свою роботу розпочали з вивчення іноземного та українського досвіду вирішення даної проблеми. З’ясувалось, що від іноземців можна взяти якісь загальні речі, український досвід досить бідний, крім того має свої суто регіональні особливості, які на території нашого регіону не спрацюють. Тому потрібно на науковому і системному рівні провести аналіз всього того, що відбувається на ринку праці регіону, з’ясувати можливості створення нових перспективних робочих місць для молоді, відповідно рівня та напрямів підготовки майбутніх фахівців, отримання молоддю додаткових умінь, знань та навичок. Визначити перелік спеціальностей, де можуть, наприклад, працювати студенти маючи диплом педагога, особливо у тому випадку, якщо у школі з вини держави для них не знайшлося місця. Або, яким додатковим видом діяльності може зайнятися випускник педагогічного вузу після того як відчитав уроки в школі, адже ні для кого не секрет, що заробітна плата молодого вчителя бажає бути кращою.

Загалом на початковому етапі роботи зроблено наступні висновки:

- Початок роботи має бути побудований із вивчення статистичної інформації, її аналізу, що допоможе в майбутньому сформувати головні напрями, виходячи сьогодні із тієї ситуації, що склалася.

- Потрібно з’ясувати всі особливості ринку праці регіону в минулому, сьогоденні та майбутньому та визначити точки випливу для його корекції.

- З такими відділами постійний взаємозв’язок мають тримати навчальні заклади, органи влади та бізнес структури.

- Формування молодіжного кадрового резерву для органів місцевого самоврядування. Цей пункт має бути обов’язковим у планах роботи відділу оскільки в органах влади віднайдеться не один десяток посад на які вільно можуть претендувати наші студенти.

- Для формування перспективних нових робочих місць потрібне прийняття органами місцевого самоврядування соціально-економічної програми розвитку мінімум на 20 років. Звідси відділ має прийняти свою програму проведення мотиваційних навчань для молоді, підготувати рекомендації для навчальних закладів регіону, про потреби в майбутньому яких саме спеціалістів. А якщо потрібно, то підготувати таку програму соціально-економічного розвитку регіону, про лобіювати її затвердження органами місцевого самоврядування та прослідкувати за її виконанням.

- Формування індивідуальних планів професійного та кар’єрного зростання молодої людини, головний важливий критерій особистісного успіху того хто звернувся до відділу за допомогою. Проте важливо цю роботу запровадити на рівні загальноосвітніх шкіл.

- Висвітлення усіх можливих механізмів для заробітку, які надають сучасні інформаційні технології.

Враховуючи особливості розвитку регіону, головним завданням роботи відділу є не просто проведення розподілу бажаючих працевлаштуватися відповідно до відкритих вакансій. А посилено працювати над тим, щоб в сільськогосподарському регіоні була впроваджена інноваційна модель створення перспективних робочих місць.

Юрій Бобровнік,
кандидат історичних наук,
керівник відділу підтримки освітніх ініціатив,
професійного розвитку та кар’єри

Переглядів: 823 | Додав: sms2005 | Теги: Переяслав-Хмельницький, професійне зростання, Молодь, Про вищу освіту, освіта, працевлаштування, університет імені Григорія Сковород | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]